Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-12, 01:30   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

No of Danish olympic medals - ö/u 0,5 spelstopp 12/2 kl. 18.00


man får 1,47 här på underspelet och som jag ser det; om jag inte missat nåt så är danska damerna i curling ÄNDA realistiska medaljhoppet danmark har i os, tyvärr...
1,47 säger oss alltså att det ska vägas mot en procentuell sannolikhet på 68% att den ska sitta. ganska generöst då jag tror att kanada kommer att vara en av de tre medaljörerna i både herr o dam curlingen. alltså bara 4 platser kvar att kriga om och herrarna är rankat långt(9/10) ner medans damerna är rankat typ 5/10 i turneringen. kanada, sverige, kina o schweiz är större favoriter. sverige o regerande världsmästarna kina borde också ta sig till topp 4 för slutspel. om jag får rätt så är det EN plats kvar att kriga om för schweiz, danmark, tyskland, usa!!, storbritannien(sco) och rysskorna. det är för rörigt med många jämnbra lag i mitten av rankingen och jag tror inte danmark fixar det, väl värt 5 units för spel över 2 veckor.

spelstopp 12/2 kl. 18.00 hos nordicbet
5 units.

BOL

kanske vore idé med en egen OS tråd om än tillfällig bland diskutioner o rekar.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 03:35   #2
bbx
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 186
Sharp$: 97

Mestis 13-14
Stats: 17 - 19 - 0
ROI: 89.16%
Vinstprocent: 47.22%

Standard

Danmarks enda medalj i vinter-os kom 1998 och då i damernas curling.

Här är årets trupp:
Citat:
Det endelige OL-hold består af:
De to curlinglandshold for henholdsvis kvinder og mænd
Cathrine Grage, hurtigløb på skøjter.
Julie Lundholdt, snowboard cross
Sophie Fjellvang-Sølling, ski cross
Johnny Albertsen, alpin
Markus Kilsgaard, alpin
Yina Moe-Lange, alpin
Jonas Thor Olsen, langrend
Øystein Slettemark, skiskydning.
Sophie Fjellvang-Søllings bästa placering i världskuppen är en fjärdeplats i dec 2009, men inte ska hon väl ha nåt i OS att hämta?
bbx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 05:25   #3
bbx
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 186
Sharp$: 97

Mestis 13-14
Stats: 17 - 19 - 0
ROI: 89.16%
Vinstprocent: 47.22%

Standard

Nu när OS är inne på dom sista rullorna kan vi konstatera att curlingdamerna inte fick till det och vi håvar in stålarna!
bbx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 11:05   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

japp, snyggt ryggat bbx.
danskorna förlorade ändå flera matcher med bara 1 poäng och vid nåt tillfälle med en förlorad poäng i sista omgången med sista sten, bla mot sverige o schweiz tror jag. danskt semispel ryker ju där om inte annat.
små marginaler med andra ord men aldrig riktigt nära, blev mycket riktigt en riktig gröt av jämna lag just under semi.
troligen lär sig de unga danskorna mycket av detta och jag kommer nog inte att spela samma spel till det oddset nästa vinter-os.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td